Veel Gestelde Vragen

Verloren/Ontbrekende Pakketten

Zip Graphicz is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van pakketten zodra deze zijn overgedragen aan de verzenddienst. Controleer zorgvuldig of het opgegeven factuur- en verzendadres correct is tijdens het afrekenproces. Fouten in het adres die door de klant zijn gemaakt, zijn volledig voor rekening van de klant. Indien wij een fout hebben gemaakt bij het verwerken van uw bestelling, nemen wij de verantwoordelijkheid en zullen wij de bestelling kosteloos herstellen.




Douane

Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele douanekosten, invoerrechten, belastingen of andere heffingen die door de douane van uw land worden opgelegd zodra de artikelen zijn verzonden. Door bij ons te bestellen, gaat u akkoord met mogelijke bijkomende kosten en het aannemen van pakketten die hiermee gepaard gaan.




Verzendtijd

De standaard verzendtijd bedraagt 10-15 werkdagen, exclusief onze verwerkingstijd van 1-3 werkdagen. Vertragingen door douane-inklaring of onvoorziene omstandigheden vallen buiten onze controle en kunnen de levertijd verlengen. Verzending naar het buitenland (buiten Nederland) kan soms langer duren.




Trackinginformatie

U ontvangt per e-mail een trackingnummer zodra uw bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat bij kleinere bestellingen soms geen tracking beschikbaar is. Indien u een trackingnummer heeft ontvangen, kan het 1-3 werkdagen duren voordat de informatie zichtbaar is in het trackingsysteem. Indien er na 7 werkdagen nog geen trackinginformatie beschikbaar is, neem dan contact met ons op via info@zipgraphicz.nl.




Meerdere Pakketten per Bestelling

Om logistieke redenen kunnen artikelen uit dezelfde bestelling in aparte pakketten worden verzonden, ook als u hebt gekozen voor gecombineerde verzending.




Verantwoordelijkheid bij Verzending

Wij zijn verantwoordelijk voor het correct produceren, pellen, nummeren en verzenden van uw stickers in de juiste kleur en uitvoering zoals besteld. Vanaf het moment dat het pakket is overgedragen aan de verzenddienst, ligt de verantwoordelijkheid voor het pakket bij de betreffende vervoerder. Wij kunnen u ondersteunen bij problemen met de verzending door contact op te nemen met de vervoerder, maar zijn niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of vertraging tijdens het transport.




Gebruik van Custom Stickersets

Stickersets die via Instagram als custom opdracht worden aangevraagd, kunnen door ons worden gebruikt op de website of social media. Dit omdat wij hier tijd en moeite in hebben gestoken. Dit gebeurt niet standaard, maar u stemt ermee in dat uw ontwerp in sommige gevallen openbaar gebruikt kan worden.



Kleine Kleur afwijkingen

De productafbeeldingen op onze website zijn gemaakt met een 3D-programma dat nauwkeurig laat zien hoe de stickers op de scooter zullen zitten. Houd er wel rekening mee dat de kleuren op je scherm (RGB) kunnen afwijken van de daadwerkelijke kleuren van de geprinte stickers (CMYK). Hierdoor kan het eindresultaat iets anders ogen dan verwacht.


Omdat iedere stickerset speciaal op aanvraag en naar jouw wensen wordt gemaakt, is retourneren niet mogelijk — ook niet bij kleurafwijkingen of als het product er anders uitziet dan je had gedacht.




Contact

Heeft u verdere vragen? Neem dan contact met ons op via info@zipgraphicz.nl. Wij helpen u graag verder