Contact

VERLOREN/ONTBREKENDE PAKKETTEN

Zip Graphicz is niet verantwoordelijk als er een verkeerd adres is ingevoerd tijdens het afrekenproces. Zorg ervoor dat uw factuur- en verzendadres correct zijn voordat u uw bestelling plaatst. Als wij een fout hebben gemaakt, nemen wij de volledige verantwoordelijkheid voor de oorspronkelijke bestelling en zullen deze kosteloos voor u herstellen.

DOUANE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten zodra de artikelen zijn verzonden. Door onze producten te kopen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u verzonden kunnen worden en dat er mogelijk douanekosten in rekening worden gebracht wanneer ze in uw land aankomen.

VERZENDTIJD
De verzendtijd bedraagt 10-15 dagen.
Dit is exclusief onze verwerkingstijd van 1-3 dagen.
Alle verzendtijden zijn exclusief vertragingen door douane/inklaring.

TRACKINGINFORMATIE
U ontvangt een e-mail met een trackingnummer zodra uw bestelling is verzonden. Soms is tracking echter niet beschikbaar vanwege gratis verzending.

MIJN TRACKING GEEFT AAN “GEEN INFORMATIE BESCHIKBAAR OP DIT MOMENT”
Bij sommige vervoerders kan het 1-3 werkdagen duren voordat de trackinginformatie in het systeem wordt bijgewerkt. Als uw bestelling meer dan 7 werkdagen geleden is geplaatst en er nog steeds geen informatie beschikbaar is over uw trackingnummer, neem dan contact met ons op.

WORDEN MIJN ARTIKELEN IN ÉÉN PAKKET VERZONDEN?
Om logistieke redenen worden artikelen uit dezelfde bestelling soms in aparte pakketten verzonden, zelfs als u gecombineerde verzending heeft geselecteerd.

Heeft u verdere vragen? Neem dan contact met ons op via info@zipgraphicz.nl en wij helpen u graag verder.